tirsdag 15. desember 2015

Burdastyle november 2015

Jeg har klart det igjen, eller ikke klart det, alt etter hvordan man ser på det... Men jeg er altså for sen ute med omtalen igjen, og i skrivende stund har nettopp desemberutgaven dumpet ned i postkassen min.  Derfor blir det ikke mange ordene jeg skriver om dette bladet, men jeg har tatt med alle bildene slik at dere kan se selv hvor mye fint det er i dette bladet. For med dette bladet så bare vokser den evigvoksende "vil sy" listen min.

Cool Camel

Jeg liker mesteparten av mønstrene fra denne serien, men genseren med pynt/krage, og slengbuksene kan jeg spare meg for.



'

Eeeelsker denne capen!!


E







Spennende detalj på en ellers enkel genser. 


Girls night out

Hovedinntrykket mitt av denne kolleksjonen er at det er i overkant mye asymmetri, volanger, og skinnende stoffer, men at flere av mønstrene er litt tøffe allikevel.







Denne er sååå kul!


Ja takk!



English rose

Romantisk og blomstrende, og jeg liker mesteparten av denne kolleksjonen. 


Har forelsket meg i dette antrekket, må lete etter et lignende blomster stoff.






Denne kjolen her! Eller ihvertfall stoffet, det er bare nydelig. Personlig liker jeg bedre kjoler med stropper.



Hvor finner jeg slikt strikket stoff mon tro? Vil ha..




Black and white












Casual Kids

Jeg er nok blitt bortskjemt med alle de fine barnemønsterne fra Heilt Spesiell og Jubel boken, for det er ikke mye som kan måle seg med dem. Derfor ble jeg ikke sånn kjempeimponert over denne kolleksjonen. Dessuten liker jeg ikke så godt frynser..








Canal walks (Plus size)

Syns både det var noen veldig fine plagg her, men også noen ikke fullt så pene. Settet med skjørt og jakke for eksempel, kunne det sett mer umoderne ut?








Min farmor på 96 ser fin ut i slike klær og farger, her syns jeg bare det ble trist. 



Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg dette stoffet...


Håper noen kan få litt inspirasjon av disse bildene, selv om jeg som sagt er litt sent ute med innlegget. Men nå har jeg begynt på desember omtalen, så den er ikke langt borte, og så håper jeg at jeg klarer å være litt foran utgivelsene av bladene. 

Ha en fortsatt fin uke:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar