mandag 20. juli 2015

Kjole 23093 fra Stoff og stil



Jeg liker kjoler, og når jeg ser etter nye mønster så er det først kjolene jeg legger merke til.
Det var vel i fjor at stoff og stil kom med et nytt mønster på en kjole beregner på stretch stoff. Jeg sydde en kjole til mor, og en til meg selv i fjor. I år har jeg sydd to til meg selv, og jeg er spent på å prøve de på nå etter endt graviditet;)
Denne første er sydd i stoff fra Stoff og Stil.




Kjole nr 2 er sydd i et kult øglestoff jeg kjøpte hos Olivias.no.

                         

                       


Den jeg sydde til meg selv i fjor forlenget jeg slik at det ble en maxi kjole. Stoffet jeg brukte bestilte jeg fra en dansk nettbutikk, husker ikke hvilken..
Syns den ble finest med et litt bredt belte i livet. 


Søster min er som vanlig modell, tok disse bildene for en stund siden, mens jeg fortsatt var gravid:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar