onsdag 12. august 2015

Burda juni 15

Jeg har vært fanget i ammetåken i det siste, derfor henger jeg etter med omtalene av Burdabladene fra juni og juli. Siden jeg har planer om å fullføre det jeg har startet, nemlig skrive noen ord om bladene etterhvert som de kommer ut, så skal jeg skyndte meg å skrive noen ord om de to siste bladene, forhåpentligvis før august nummeret kommer ut. I tilfelle noen ser noe de liker, så går det jo an å få tak i tidligere nr, ihvertfall på ebay. So here goes;


Island Inspired

Den første kolleksjonen er full av sommerlige og glade farger, og flere av plaggene kunne jeg tenkt meg å sy, men spørs om det blir før neste sommer... Likte spesielt godt kjolen med åpen rygg, men den får komme når gravid-magen er mer borte enn den er nå...:P












Coctail party

Den neste kolleksjonen er full av party klær, og selv om jeg liker flere av modellene, syns jeg stoffvalgene ødelegger helhetsinntrykket. Jeg er ikke så glad i alt for skinnende stoff, men det er jo selvfølgelig en smakssak:)










Serengeti dreams

Som så mange ganger før så føler jeg plus size klærne er litt uformelige. Jeg tenker at selv om man er stor har man kanskje lyst å vise litt former? Men noen av plaggene i denne serien likte jeg, spesielt maxi kjolen, men det er vel først og fremst på grunn av stoffet...









Retro romance

Jeg har jo alltid vært svak for 50 tallet, og derfor tiltalte denne serien meg,  og flere av plaggene kunne jeg tenkt meg å lage. Særlig settet i gult og shortsen med høyt liv,








Summer break

En serie ungdomsklær, og både til gutter og jenter syns jeg det var flere fine plagg.








Kaleidoscope

Selv om modellene er de samme som vist tidligere, så liker jeg disse plaggene mindre på grunn av stoffene som er brukt, noe som igjen bare er en smakssak, og lett å ordne hvis man syr selv:)











Oppsummert så var ikke dette nummeret det helt store, noen plagg jeg har lyst til å sy, en gang, hvis jeg får tid, og etter jeg har sydd de andre (1000) tingene jeg har planer om, men altså ingenting som sa WOW sånn umiddelbart..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar