mandag 25. april 2016

Blomstrete kolleksjon

Hva kan man få ut av 2.5 meter jersey? Jo, alt dette😊


Kjøpte tidligere i vår/vinter dette nydelige blomsterstoffet fra Stoffbutikken.no, og planen var i utgangspunktet kun å sy en Ruska kjole til meg selv. 
Men da jeg hadde så mye til overs fant jeg ut at selv om ikke akkurat Aria mangler klær, så ville dette stoffet gjøre seg bra også på barneklær.


Så det ble; en Harem romper,mønster fra Brindille & Twig.
Prøvde meg med kantbånd langs selekantene,men missa litt så det ble ikke som planlagt...


Denne body modellen har jeg sydd flere ganger tidligere, og jeg liker den veldig godt. Er fra Ottobre 1/14???

Denne buksen er fra samme blad, og jeg elsker rysjene bak på rompa😊


Turte endelig å stiller om overlocken for å sy med rullefald, og det var jo latterlig enkelt.! Hvorfor har jeg aldri prøvd det før??

Basic genser fra Heilt Spesiell og Jubel.


Norlinlue. En stor favoritt blant mønstrene i heimen 😊


Ruska kjole til meg selv. Ser nå i ettertid at det ble litt "hardt" med sort i hetten, men i iveren etter å bli ferdig tok jeg det jeg hadde tilgjengelig, og i dette tilfellet var det et gammelt strekklaken 😊


Supersøtt hårbånd med sløyfe. Mønsteret har jeg funnet på pinterest.

Og nå, actionbilder;









Ha en fin dag videre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar