mandag 11. april 2016

Burdastyle mars 2016

Aprilnummeret har enda ikke kommet i postkassen, men det er rett rundt hjørnet, så jeg er jo lovlig sen med denne omtalen også...
Disse innleggene er jo ment som inspirasjon, så jeg skjønner jo at det er litt frustrerende når jeg er så treg at bladet kanskje ikke er til salgs i butikkhyllene lenger når omtalen min kommer på bloggen.
Men da kan jeg tipse dere om at alle mønstrene som jeg viser på bloggen kan kjøpes som PDF filer her.
Siden jeg nok en gang er så treig så blir det ikke mange ord jeg skriver ned, så dere får kose dere med bildene:)


Spring fever

Pastellfarger, korte vide topper. Ikke så mange favoritter her, men jeg liker godt den mintfargede kjolen.














Blue crush

Får litt kontorfølelse av denne kolleksjonen, og selv om plaggene er helt greie, er det ingen som skiller seg ut som umiddelbare favoritter.













Bridesmaid dresses

Like sikkert som februar er safari og spansk mote, så er mars bryllup i Burda sin verden. De siste fire kolleksjonene inneholder derfor bryllupsklær, både plus size, til barn, brudepike og selvfølgelig brudekjoler. Det er faktisk flere fine kjoler her, og hvis jeg skulle ha giftet meg nå så hadde jeg kanskje vurdert å sy brudekjolen selv. Vet ikke om jeg hadde valgt en av disse da, men det virker veldig spennende å sy sin egen kjole. 












Modern bride






Sunday school








Wedded bliss















Mars nummeret var ikke et høydepunkt, så jeg håper neste nummer blir mer spennende, Og selvfølgelig skal jeg prøve å være tidligere ute med omtalen enn jeg var med dette nummeret:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar