tirsdag 5. mai 2015

Enda flere Martha gensere

Jeg har virkelig fått sansen for dette mønsteret fra Das Milchmonster, selv om jeg ikke har hatt mulighet til å prøve de på selv enda.
Som takk for hjelp fra søster min sydde jeg en genser til henne i stoff hun fikk velge selv. Da falt valget på rosa traktor stoff fra Olivias, og svart jersey fra Stoff og Stil.



Mottaker selv ble veldig fornøyd, og da hun brukte genseren på jobb dagen etterpå fikk hun masse skryt, og noen trodde det var Moods of Norway genser. Endte opp med at en kollega av henne bestilte genser som hun skulle gi til søsteren's 40 års dag:) Etter litt teksting frem og tilbake ble vi enige om stoff og farger, så da var det bare å hive seg rundt og bestille det søte lamme stoffet fra Bychristina:)





Korallfarget Jersey fra Stoff og stil fikk slå følge, og resultatet ble ganske kult synes både jeg og hun som bestilte:)
Etter forrige innlegget mitt om ammetopper kom det også en bestilling fra en bekjent som ønsket seg en slik topp. Hun ville ha den helt enkel, og jeg har brukt lilla jersey fra stoff og stil. 
Igjen har søster mi vært snill å stille som modell:)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar