tirsdag 12. mai 2015

Noen som er lei Martha gensere nå?

Jeg er ihvertfall ikke det!:) Selv om jeg nå begynner å bli klar for andre prosjekt.
Men etter det forrige innlegget fikk jeg to bestillinger til, og selv om jeg i utgangspunktet bare syr til meg selv om barna, så er det stas å få bestillinger, så da måtte jeg selvsagt ordne det:)
Først ut en genser i sort viscose jersey og rosa ribb, sydd på bestilling til en helt fremmed dame, så blir litt skummelt å sende den vekk;)



Neste er til min stesøster, i nydelige korallfargede organiske stoffer fra Stoff og stil. Har planer om å lage en lik ammegenser til meg selv, må bare vente på påfyll av stoff. Kjøpte en halv meter for lite:/




Videre har jeg lager fire ammesingleter. De to første av de er redesign av to gamle kjoler som er for små.








De to neste har jeg prøvd å bruke opp smårester fra tidligere prosjekt, så det er kjekt at mønsteret er delt opp i flere deler.









Jeg kommer helt sikkert til å lage flere Marthaer, men akkurat nå er jeg klar for andre prosjekt:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar